Marketingové řízení malých a středních podniků

To chci

Nový svazek edice "Malé a střední podnikání" ukazuje možnosti marketingového řízení malých a středních podniků, od volby produktových skupin přes určení cenové strategie, distribučních cest až po volbu optimální komunikační strategie. Pozornost je věnována také výzkumu trhu a marketingovému plánování, vztahům obchodních a celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Havlíček, 1969-
Další autoři
Milan Kašík, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. : il.
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Malé a střední podnikání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-7261-120-8

:


Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.

Co je služba Získej EDD

Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.