Politika a politický marketing

Get it

V klasickém pojetí je politický marketing součástí politického managementu. Politický marketing obvykle používá klasický marketingový mode 4P, který zahrnuje tržní segmentaci, „umístění“ kandidáta, formulaci strategie a její implementaci. Voliči jsou rozděleni do segmentů nebo skupin a poté je rozvinuta strategie, která tvoří platformu full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Bohumír Štědroň, 1948-
Other Authors
Martin Potůček, 1948- , Vladimír Prorok, 1956- , Jakub Landovský, David Říha
Document Type
Books
Physical Description
xvi, 255 stran : ilustrace, mapy
Published
V Praze : C.H. Beck, 2013
Edition
Vydání první
Series
Beckova edice ekonomie
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7400-448-3

Institution:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
FFFF_KPE