Marketing a nová ekonomika

Get it

Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Bohumír Štědroň, 1948-
Other Authors
Petr Budiš, 1970-
Bohumír Štědroň, 1979-2014
Document Type
Books
Physical Description
xiv, 198 s. : il.
Published
V Praze : C.H. Beck, 2009
Edition
Vyd. 1.
Series
C.H. Beck pro praxi
Subjects
Item Description
"Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT" -- S. vii
Bibliography
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-146-8 (brož.)

:

Information about library

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
LF
220:025/611 (KUP)