Marketing management
Pro úspěch v dnešním dynamickém a konkurenčním prostředí si každá firma potřebuje klást celou řadu strategicky důležitých otázek, které spadají do oblasti marketingového řízení. Jaký je náš cílový trh? Jak můžeme tento trh nejúčinněji oslovit? Jak přesvědčit zákazníky o skutečné hodnotě naší nabídky? Je naše hodnotová … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xxvi, 552 stran : ilustrace, portréty ; 24 cm
- Vydáno
-
V Praze :
C.H. Beck,
2023
- Vydání
- Vydání první
- Edice
- Beckovy ekonomické učebnice
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-7400-897-9
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.