Marketingové řízení místního rozvoje
Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE). Vstupní výzkumy názorů veřejnosti na rozvoj města byly doposud provedeny dvakrát ve Znojmě (2010 a 2011) a čtyřikrát v Brně (2013 2016). Získané praktické … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 80 stran : ilustrace (převážně barevné), faksimile ; 24 cm
- Published
-
Ostrava :
Key Publishing s.r.o.,
2016
- Edition
- Vydání: první
- Series
- Monografie (Key Publishing)
- Subjects
- Item Description
- Nad názvem: Vysoká škola Karla Engliše, a.s.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-7418-266-2