Marketing a nová ekonomika

To chci

Autoři se zabývají marketingem v postkotlerovském období a doplňují vybrané oblasti marketingových činností o specifika, jež souvisí s nástupem nové ekonomiky. Klasický pojmový aparát je s určitými modifikacemi aplikovatelný i pro novou ekonomiku, která se vyznačuje extrémní dynamikou a částečně pyramidálním charakterem. Pozornost celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Bohumír Štědroň, 1948-
Další autoři
Petr Budiš, 1970-
Bohumír Štědroň, 1979-2014
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiv, 198 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
C.H. Beck pro praxi
Témata
Popis jednotky
"Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii
Poznámky
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-7400-146-8 (brož.)

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000470910
003 CZ PlERL
005 20100211092631.0
008 100125s2009 xr e cze
015 |a cnb001998052 
020 |a 978-80-7400-146-8 (brož.) 
035 |a (OCoLC)500008017 
040 |a PNA001  |b cze 
041 0 |a cze  |b eng  |b rus  |b vie 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4 
080 |a 658.8  |2 MRF 
080 |a 338:[001+004]  |2 MRF 
080 |a 316.772:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 342.721  |2 MRF 
080 |a 658.8:004.738.5  |2 MRF 
080 |a 658.8:005  |2 MRF 
080 |a (048.8)  |2 MRF 
100 1 |a Štědroň, Bohumír,  |d 1948-  |7 mzk2003200066  |4 aut 
245 1 0 |a Marketing a nová ekonomika /  |c Bohumír Štědroň, Petr Budiš, Bohumír Štědroň jr. 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a V Praze :  |b C.H. Beck,  |c 2009 
300 |a xiv, 198 s. :  |b il. ;  |c 24 cm 
490 1 |a C.H. Beck pro praxi 
500 |a "Věnováno 40. výročí přistání člověka na Měsíci, na kterém se významně podílel segment ICT"--S. vii 
500 |a Poznámky 
504 |a Obsahuje bibliografie a rejstřík 
546 |a Anglické, ruské a vietnamské resumé 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas 
650 0 7 |a znalostní ekonomika  |7 ph386458  |2 czenas 
650 0 7 |a elektronická komunikace  |7 ph222819  |2 czenas 
650 0 7 |a ochrana osobních údajů  |7 ph123662  |2 czenas 
650 0 7 |a internetový marketing  |7 ph137251  |2 czenas 
650 0 7 |a marketingový management  |7 ph115229  |2 czenas 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas 
700 1 |a Budiš, Petr,  |d 1970-  |7 mzk2004236877  |4 aut 
700 1 |a Štědroň, Bohumír,  |d 1979-2014  |7 mzk2006324281  |4 aut 
830 0 |a C.H. Beck pro praxi  |0 s 
856 4 1 |y Obsah  |u http://toc.nkp.cz/NKC/200912/contents/nkc20091998052_1.pdf 
910 |a PNA001  |b 31B36254 
990 |a BK 
996 |b 2630816886  |c 31B36254  |l Fond  |r Bory 2 / násl. den  |n 22  |p N:P  |w 000470933  |u 000010  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000470910.PNA50000470933000010