Teorie množin pro učitele

To chci

Učební text je věnován jedné z nejobtížnějších partií učitelského vzdělávání v matematice – teorii množin. Je rozčleněn do pěti kapitol, které se postupně zabývají formální výstavbou matematiky, základními množinovými pojmy, kardinálními a ordinálními čísly, historickým vývojem teorie množin a biografií. V připojeném celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Eduard Fuchs, 1942-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
200 s. : il.
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 1999
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Přírodovědecká fakulta
ISBN
80-210-2201-9
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


MARC

LEADER 00000nam a2200000 a 4500
001 000126563
003 CZ PlERL
005 20181107104713.0
008 000615s1999 xr u cze
015 |a cnb000884597 
020 |a 80-210-2201-9 
040 |a PNA001  |b cze 
072 7 |a 51  |x Matematika  |2 Konspekt  |9 13 
072 7 |a 37.016  |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice  |2 Konspekt  |9 22 
080 |a 510.22  |2 MRF 
080 |a (075.8)  |2 MRF 
100 1 |a Fuchs, Eduard,  |d 1942-  |7 jn19981001271  |4 aut 
245 1 0 |a Teorie množin pro učitele /  |c Eduard Fuchs 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Brno :  |b Masarykova univerzita,  |c 1999 
300 |a 200 s. :  |b il. 
500 |a Přírodovědecká fakulta 
650 0 7 |a teorie množin  |7 ph126563  |2 czenas 
655 7 |a učebnice vysokých škol  |7 fd133772  |2 czenas 
910 |a PNA001  |b 31A86623  |k r-dod 
990 |a BK 
996 |b 2630326090  |c 31A86623  |l Fond  |r Bory 2 / násl. den  |n 11  |p N:P  |w 000126521  |u 000010  |e PNA001  |j PNA50  |a 24  |s A  |t PNA001.PNA01000126563.PNA50000126521000010