Competitive intelligence, aneb, Jak získat konkurenční výhodu

Get it

Kniha je první česky psanou monografií, která je věnována poměrně novému pojmu, jenž se v češtině někdy označuje jako konkurenční zpravodajství a který vznikl v USA až koncem sedmdesátých let minulého století. Účelem knihy je proto především podat čtenářům ucelený a zevrubný přehled o tom co je a co není Competitive Intelligence full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Zdeněk Molnár, 1939-
Other Authors
Vysoká škola ekonomická v Praze
Document Type
Books
Physical Description
254 s. : il. ; 25 cm
Published
V Praze : Oeconomica, 2012
Edition
Vyd. 1.
Series
Odborná kniha s vědeckou redakcí
Subjects
Item Description
Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze
Bibliography
Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-245-1908-1

:


Destination Accessibility Link Link source
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library