Praktické využití aktivizačních metod ve výuce
Aktivizační metody kladou důraz na samostatnou práci studentů a jejich kooperaci s učitelem, což vede k jejich vyšší participaci ve výuce. Primárním cílem těchto metod je přeměna pasivních studentů (posluchačů) v partnery, kteří se přímou zkušeností naučí mnohem více než při jednostranném použití tradičních frontálních výukových … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 186 s. : il. ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal,
2007
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-87029-12-1
Instituce:
Moravská zemská knihovna v Brně
Informace o knihovně
Záznam není součástí řezu, pro plné zobrazení přejděte do hlavního portálu Knihovny.cz.
MARC
LEADER | 00000nam a2200000 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | nkc20071726659 | ||
003 | CZ PrNK | ||
005 | 20090714141304.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 070702s2007 xr a e f 001 0 cze | ||
015 | |a cnb001726659 | ||
020 | |a 978-80-87029-12-1 |q (brož.) : |c Kč 225,00 | ||
035 | |a (OCoLC)189426349 | ||
040 | |a ABA001 |b cze | ||
043 | |a e-xr--- | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
080 | |a 37.091.4 |2 MRF | ||
080 | |a 373.5/.6+377.1/.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.0:001.895 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.3 |2 MRF | ||
080 | |a 37.091.31-048.87 |2 MRF | ||
080 | |a 37.064.2 |2 MRF | ||
080 | |a (437.3) |2 MRF | ||
080 | |a (072) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Kotrba, Tomáš, |d 1980-2011 |7 mzk2007401323 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Praktické využití aktivizačních metod ve výuce / |c Tomáš Kotrba, Lubor Lacina |
250 | |a Vyd. 1. | ||
260 | |a Brno : |b Společnost pro odbornou literaturu - Barrister & Principal, |c 2007 | ||
300 | |a 186 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a rejstřík | ||
650 | 0 | 7 | |a vzdělávací systémy |7 ph127310 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a střední školy |7 ph116320 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a inovace ve vzdělávání |7 ph242427 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a vyučovací metody |7 ph127294 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a kooperativní učení |7 ph121840 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a učitel a žák |7 ph126980 |z Česko |2 czenas |
650 | 0 | 9 | |a educational systems |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a secondary schools |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a educational innovations |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teaching methods |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a cooperative education |z Czechia |2 eczenas |
650 | 0 | 9 | |a teacher and learner |z Czechia |2 eczenas |
653 | 0 | |a aktivizační metody ve výuce | |
655 | 7 | |a metodické příručky |7 fd132826 |2 czenas | |
655 | 9 | |a methodological manuals |2 eczenas | |
700 | 1 | |a Lacina, Lubor, |d 1969- |7 xx0000403 |4 aut | |
856 | 4 | 1 | |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:27d92760-2077-11e8-a0cf-005056827e52 |y Digitalizovaný dokument |x NDK |
910 | 2 | |a BOA001 |b 2-1152.378 | |
928 | 9 | |a Barrister & Principal, | |
990 | |a BK | ||
991 | |b 200708 |c NOV | ||
995 | |a 01 | ||
996 | 6 | |b 2610316825 |c 2-1152.378 |l MZK |r Sklad / do 1 hodiny |n 16 |p p.v. |w 000858147 |u 000010 |a 1 |e BOA001 |j MZK50 |s P |t BOA001.MZK01000858147.MZK50000858147000010 | |
996 | 7 | |b 2610316826 |c 2-1152.378 |l Vol.výběr |r VV 0p |n 93 |p p.v. |h 371 KOT |w 000858147 |u 000020 |a 0 |e BOA001 |j MZK50 |s A |t BOA001.MZK01000858147.MZK50000858147000020 | |
996 | 7 | |b 2610322700 |c 2-1152.378 |l Vol.výběr |r VV 0p |n 80 |p kup |h 371 KOT |w 000858147 |u 000030 |a 0 |e BOA001 |j MZK50 |s A |t BOA001.MZK01000858147.MZK50000858147000030 |