Jak úspěšně řídit prodejní tým
Get it
Nové rozšířené vydání úspěšné publikace známého marketingového a prodejního poradce a autora knižních bestsellerů nejen rozebírá, jak budovat a řídit prodejní tým, ale zabývá se rovněž přípravou prodejního plánu, jeho provázaností s plány marketingovým, kapacitním a finančním. V tomto novém vydání pak autor na základě
zkušeností získaných při seminářích, které na toto téma pořádá, připojuje praktický návod, jak k řízení prodeje využít digitálních technologií. Čtenář tak dostane do rukou přehled pravidel a postupů, které jeho prodejnímu týmu umožní "skok do 21. století". Kniha brilantních esejů předního amerického ekonoma, sociálního myslitele a politika s pověstí nejefektivnějšího ministra citlivě zachycuje změny, k nimž v americké společnosti došlo po ochlazení ekonomického optimismu koncem devadesátých let a zejména po 11. září 21. Autor spojuje svůj smysl pro realistická řešení s demokratickými ideály a domnívá se, že Američané se musí vrátit k základním hodnotám americké ""společenské smlouvy"", k hodnotám slušné společnosti rovných příležitostí, které lidem umožní plně rozvinout všechny jejich schopnosti a vést z hlediska ekonomického, sociálního i občanského důstojný život.
… full description
Saved in:
Bibliographic Details
-
Main Author
-
Ivan Bureš
-
Document Type
- Books
-
Physical Description
- 144 s. : il. ; 21 cm
-
Published
-
Praha :
Management Press,
2004
-
Edition
- 3., rozš. vyd.
-
Subjects
-
Item Description
- Dostupné též v digitální podobě v aplikaci Kramerius
-
ISBN
- 80-7261-109-7