Marketingový výzkum v praxi a ve výuce

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Zuzana Švandová, 1961-
Další autoři
Jozefína Simová, 1965-2021
Typ dokumentu
Články
Publikováno v
Marketing v praxi. -- S. 76-78
Témata

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 0174929
003 CZ-LiKVK
005 20211029134108.7
007 ta
008 080114s1999----xr-----e------000-0-cze--
040 |a LIA001  |b cze 
043 |a e-xr---  |b e-xr-li  |2 czenas 
072 7 |a 658  |x Řízení a správa podniku  |2 Konspekt  |9 4  |T .  |7 sk135966 
080 |a 658.8  |2 MRF-sel 
080 |a 378  |2 MRF-sel 
100 1 |a Švandová, Zuzana,  |d 1961-  |4 aut  |7 ola2005262931 
245 1 0 |a Marketingový výzkum v praxi a ve výuce /  |c Zuzana Švandová, Jozefína Simová 
610 2 4 |a Technická univerzita v Liberci.  |b Katedra marketingu  |7 kn20020321123 
651 4 |a Liberec (Česko)  |7 ge128509 
653 0 |a marketing 
653 0 |a marketingový výzkum 
653 0 |a univerzity 
653 0 |a výuka 
700 1 |a Simová, Jozefína,  |d 1965-2021  |4 aut  |7 ola2005262933 
773 0 |w li_us_cat*c218975  |t Marketing v praxi  |d Liberec : Technická univerzita, 1999  |z 80-7083-322-X  |g S. 76-78  |9 1999  |7 m2am 
910 |a LIA001  |t rm