Marketing hotelových služeb : [předpoklady využití marketingu v hotelu, marketingová strategie, aktivizace marketingového mixu, koordinace marketingových činností]

To chci

Publikace Marketing hotelových služeb pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví. Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Alžbeta Kiráľová, 1960-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
158 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Ekopress, 2006
Vydání
Vyd. 2.
Témata
Popis jednotky
Na obálce uvedeno jako 2., přeprac. a rozš. vydání
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
80-86929-05-1 (brož.)

: