Marketing na internetu
Publikace slouží jako úvod k problematice marketingu na internetu. Text obsahuje množství odkazů na webové stránky a příkladů, jež Vám pomohou překročit úroveň začátečníků v oblasti marketingu na internetu. Skripta jsou určena jak pro studenty bakalářských studijních oborů se zaměřením na ekonomické disciplíny, tak pro zájemce … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 157 stran : ilustrace ; 21 cm
- Vydáno
-
V Plzni :
ZČU,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Na obálce nad názvem: Fakulta ekonomická Západočeské univerzity v Plzni
200 výtisků - Uživatelské určení
- Určeno pro studenty 3. ročníku bakalářského studia FEK ZČU
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-261-0573-2