Programujeme hry v HTML5
To chci
Rádi byste vyvíjeli hry na webu, ale nechcete používat Flash? Zkuste to s novými technologiemi, které nabízí kombinace HTML5, CSS3 a Javascriptu. Prakticky, bez nudných pouček a definic, začnete vytvářet hry, u kterých bude hráčům stačit jenom jejich internetový prohlížeč. Autor, který se tvorbou her zabývá již řadu let, vás povede
krok za krokem postupy, jak vytvořit šest plně funkčních her v HTML5. V každé z nich se seznámíte s novými radami a technikami. Vyzkoušíte si tvorbu různých typů her (karetních, pexesa), včetně zapojení více hráčů. Poté, co se naučíte implementovat fyzikální zákony, budou vaše hry vypadat realisticky. Nově nabyté zkušenosti pak můžete dále využít při tvorbě vlastních projektů. Publikace vás mimo jiné naučí, jak:• Propojit grafiku s herní logikou • Doplnit do hry hudbu a zvukové efekty • Pracovat s animacemi a přechody • Náhodně generovat různá rozložení hracího pole • Využít k ovládání her klávesnici • Ukládat průběžné výsledky a rekordy • Implementovat do hry chat pro komunikaci mezi hráči. O autorovi: Makzan se zabývá tvorbou her již od dětství. Založil společnost 42games Limited, která se specializuje na vývoj her pro platformu iOS a webových her za použití technologií HTML5 a CSS3. Kromě této knihy napsal Flash Multiplayer Virtual World, která se zabývá technologií Adobe Flash. Autora můžete sledovat na Twitteru pod jménem @makzan.
… celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
-
Hlavní autor
-
Makzan
-
Typ dokumentu
- Knihy
-
Fyzický popis
- 320 s. : il. ; 23 cm
-
Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2012
-
Vydání
- 1. vyd.
-
Témata
-
Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Obsahuje rejstřík
-
ISBN
- 978-80-251-3731-4 (brož.)