Strategie firemní komunikace

To chci

Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková - Praktický průvodce světem integrované marketingové komunikace představuje ucelený přehled nástrojů a metod, které mají dnešní „komunikátoři" k dispozici. Na příkladech z praxe známých organizací z českého i zahraničního prostředí autorky dokazují, že úspěch spočívá ve využití celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Dita Stejskalová
Další autoři
Iveta Horáková
Hana Škapová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
254 s., [4] s. obr. příl. : il. (část. barev.) ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2008
Vydání
2., rozš. vyd.
Témata
Popis jednotky
Slovník pojmů
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-7261-178-2 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 190336
Absenčně
Načítá se…
KLINAU
A 190336 a