Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru

To chci

Rádi byste se svou společností vstoupili do moderního proudu sociálních sítí a nevíte, odkud začít, aby byla vaše komunikace skutečně efektivní? Autor dobře znalý poměrů na českém trhu vás provede kompletní kampaní na Facebooku a Twitteru od prvotního plánování přes volbu vhodných nástrojů a vlastní realizaci až po vyhodnocování celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vojtěch Bednář, 1979-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
197 s. : il., schémata, tabulky ; 23 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2011
Vydání
Vyd. 1.
Témata
Popis jednotky
Obálkové podnázvy: Nevyžaduje žádné předchozí znalosti : plánování, příprava, realizace, udržení i ukončení marketingové kampaně : metody jak zaujmout jednotlivé typy uživatelů, ...
Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
Na konci každé kapitoly shrnutí
Uživatelské určení
Vhodné pro začátečníky i pokročilé marketéry, IT manažery, tvůrce stránek a programátory
Bibliografie
Rejstřík
ISBN
978-80-251-3320-0

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupné Ústřední knihovna Sklad N53542