Marketing na sociálních sítích : prosaďte se na Facebooku a Twitteru
Rádi byste se svou společností vstoupili do moderního proudu sociálních sítí a nevíte, odkud začít, aby byla vaše komunikace skutečně efektivní? Autor dobře znalý poměrů na českém trhu vás provede kompletní kampaní na Facebooku a Twitteru od prvotního plánování přes volbu vhodných nástrojů a vlastní realizaci až po vyhodnocování … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 197 s. : il., schémata, tabulky ; 23 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2011
- Vydání
- Vyd. 1.
- Témata
- Popis jednotky
- Obálkové podnázvy: Nevyžaduje žádné předchozí znalosti : plánování, příprava, realizace, udržení i ukončení marketingové kampaně : metody jak zaujmout jednotlivé typy uživatelů, ...
Na obálce uvedeno logo nakladatelství: CPress
Na konci každé kapitoly shrnutí - Uživatelské určení
- Vhodné pro začátečníky i pokročilé marketéry, IT manažery, tvůrce stránek a programátory
- Bibliografie
- Rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-3320-0