Internetový marketing

To chci

Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Viktor Janouch, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
376 s. : il. ; 23 cm
Vydáno
V Brně : CPress, 2014
Vydání
2. vyd.
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-251-4311-7 (brož.)

:

Informace o knihovně

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Dostupnost nelze načíst
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí