Marketing očima světových marketing manažerů

Get it

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima. Titul je určen: - pro full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Michael R. Solomon, 1956-
Other Authors
Greg W. Marshall
Elnora W. Stuart
Document Type
Books
Physical Description
[24], vi, 572 s. : il. (některé barev.), portréty, faksim. ; 30 cm
Published
Brno : Computer Press, c2006
Edition
Vyd. 1.
Series
Business books (Computer Press)
Subjects
Item Description
Přeloženo z angličtiny
Terminologický slovník
Bibliography
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
80-251-1273-X (váz.)

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
Lidická BIS
B 49.023