Internetový marketing

Get it

Internetový marketing klade důraz na marketingovou komunikaci, jako je např. PPC reklama, e-mailing nebo blogování. Pro komunikaci využívá webové stránky, elektronické obchody, sociální sítě nebo diskusní fóra. Specifickou činností je budování odkazů nebo optimalizace stránek.

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Viktor Janouch, 1961-
Document Type
Books
Physical Description
376 s. : il. ; 23 cm
Published
V Brně : Computer Press, 2014
Edition
2. vyd.
Subjects
Item Description
Dotisk v roce 2020?
Bibliography
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-251-4311-7

:


Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
University of Chemistry and Technology, Prague - Centre for Information Services
CTU in Prague - Central Library
Charles University - Faculty of Social Sciences - Central Library
Mendel University in Brno - Institute for Scientific Information - Library
UKV-4C/30/1
Brno University of Technology - Central Library
Brno University of Technology - Faculty of Information Technology - Library
University of South Bohemia - Academic Library České Budějovice
University of Hradec Králové - University Library
101818
Silesian University in Opava - University Library in Karvina
Municipal Library in Zatec
City Cultural Center Nový Jičín
Silesian University in Opava - University Library
VSB - Technical University of Ostrava - Central Library
284968
University Library of the University of Pardubice
88240
University of West Bohemia - University Library - Library Bory
BORKNM11308
Tomas Bata University in Zlín - Library