The conditions of organic market development = Souvislosti rozvoje trhu s biopotravinami

Get it

Cílem tohoto příspěvku je posouzení současného stavu odbytu vybraných bioproduktů v podmínkách České republiky. Analýza odbytu bioproduktů je provedena dle struktury rostlinných a živočišných výrobků s využitím kvantitativních a kvalitativních hodnotících parametrů, jako např. množství produkce a jejich ceny, podmínky odbytu a full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Iva Živělová
Other Authors
Jaroslav Jánský, 1952-
Document Type
Articles
Physical Description
6 il.
Published in
Agricultural Economics. -- ISSN 0139-570X. -- Roč. 53, č. 9 (2007), s. 403-410
Subjects
Item Description
2 tabulky, 4 grafy
Bibliography
Bibliografie na s. 410 (4 zázn.)

:


MARC

LEADER 00000naa a2200000 a 4500
001 czpb000101674
003 CZ PrUZP
005 20070907140405.0
007 ta
008 070907s2007 xr ad f b 000 0 eng d
040 |a ABA009  |b cze 
041 1 |a eng  |b eng  |b cze 
072 7 |a 63  |x Zemědělství a příbuzné oblasti vědy a techniky  |2 Konspekt  |9 24 
080 |a 631.1  |2 MRF-sel 
100 1 |a Živělová, Iva  |u MZLU v Brně  |7 ola2003188567  |4 aut 
245 1 4 |a The conditions of organic market development =  |b Souvislosti rozvoje trhu s biopotravinami /  |c Živělová I., Jánský J. 
246 3 1 |a Souvislosti rozvoje trhu s biopotravinami 
300 |b 6 il. 
500 |a 2 tabulky, 4 grafy 
504 |a Bibliografie na s. 410 (4 zázn.) 
520 3 |a Cílem tohoto příspěvku je posouzení současného stavu odbytu vybraných bioproduktů v podmínkách České republiky. Analýza odbytu bioproduktů je provedena dle struktury rostlinných a živočišných výrobků s využitím kvantitativních a kvalitativních hodnotících parametrů, jako např. množství produkce a jejich ceny, podmínky odbytu a využité distribuční cesty. Součástí příspěvku je i analýza současného stavu poptávky po vybraných ekologických produktech a zájmu spotřebitelů o biopotraviny. Pozornost je zaměřena především na získání poznatků o zájmu spotřebitelů o biopotraviny, neboť zájem spotřebitelů je následně limitujícím faktorem poptávky po ekologických produktech. 
520 3 |a The aim of the paper is the evaluation of the present sale of the chosen organic products in the condition of the Czech Republic. The sale analysis is made according to the structure of plant and animal products with the help of both qualitative and quantitative evaluation parameters as for example the amount of production and their prices, sales conditions and the used distribution channels. The part of the paper are also analyses of present state of demand for chosen organic foodstuff and of the consumer’s interest in organic foodstuff. The attention is paid mainly to the recognition of the consumer’s interest in organic foodstuff, for the consumer’s interest is the limit factor of the demand for organic products.  |9 eng 
546 |a Anglický text, anglický a český abstrakt 
650 0 7 |a trhy  |2 agrovoc 
650 0 7 |a bioprodukty  |2 agrovoc 
650 0 9 |a MARKETS 
650 0 9 |a BIOPRODUCTS 
653 0 |a biopotraviny 
653 0 |a nabídka 
653 0 |a spotřeba 
653 0 |a odbyt 
653 0 |a ekologické zemědělství 
700 1 |a Jánský, Jaroslav,  |d 1952-  |u MZLU v Brně  |7 xx0006122  |4 aut 
773 0 |t Agricultural Economics  |x 0139-570X  |g Roč. 53, č. 9 (2007), s. 403-410  |q 53:9  |9 2007 
856 4 1 |u https://www.agriculturejournals.cz/web/agricecon.htm?volume=53&type=volume#No. 9  |q text/pdf  |y Plný text  |4 N 
910 |a ABA009  |x czpb000101674 
990 |a RS 
998 |a http://aleph.nkp.cz/F/?func=direct&doc_number=001079073&local_base=ANL